Dag 3 en door......! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Inez Bloem - WaarBenJij.nu Dag 3 en door......! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Inez Bloem - WaarBenJij.nu

Dag 3 en door......!

Blijf op de hoogte en volg Inez

02 September 2019 | Singapore, Singapore

Geland in het donker in Singapore. Door de douane en onze koffers van de band pakken. In de taxi naar het Pan Pacific Hotel.....
Wat een geweldig hotel! We slapen op de 34e verdieping.
Maar slapen was niet het plan. Er was nog maar 1 kamer beschikbaar de andere kwam later op de dag, dus Gert is ff op bed gaan liggen en wij zijn na een frisse duik in het zwembad daar ook lekker op een bedje in slaap gevallen. Na een lekker kopje koffie, Liana opgewacht en toen lopend naar Gardens By The Bay. Onderweg hebben we heerlijk geluncht in een overdekte Foodhal met diverse eettentjes met allerlei Aziatische mogelijkheden.
Daar hebben we een rondleiding gehad van Mikhaail. Van alles gezien: oerwoud beplanting met een heuse waterval, een woestijntuin, heel veel orchideeën, carnivoor planten en nog veel meer. Met als afsluiter een 4D film met in de hoofdrol de Dragon Fly. Liana en ik hebben wel ff gegild, maar ook ontzettend gelachen.
Daarna naar het hotel terug en even heerlijk geslapen, een powernapje, was echt nodig!
's Avonds hebben we een licht/muziek show Garden Rhapsody gezien. Om de hoek bij het hotel lekker gegeten bij Paulaner met natuurlijk een lekker biertje erbij. Terug in het hotel nog een Singapore Sling coctail in de Pacific Club. En dan is er morgen is er weer een dag.....