Dag 14 Dagje in Nusa Dua en avond in Kuta - Reisverslag uit Naisano Dua, Indonesië van Inez Bloem - WaarBenJij.nu Dag 14 Dagje in Nusa Dua en avond in Kuta - Reisverslag uit Naisano Dua, Indonesië van Inez Bloem - WaarBenJij.nu

Dag 14 Dagje in Nusa Dua en avond in Kuta

Blijf op de hoogte en volg Inez

13 September 2019 | Indonesië, Naisano Dua

Wederom een gigantisch ontbijt met vers sap, fruit en keuze van ontbijt uit verschillende landen, bijvoorbeeld American met pancakes, Englisch met baked white beans in tomato sauce, Croque Madame voor Frankrijk en dan natuurlijk wel met een Indonesische slag.
Na het ontbijt zijn we lekker aan het strand gaan liggen op een bedje, beetje luieren, beetje lezen, beetje kijken wat er allemaal op zee gebeurt. Want voordat het eb wordt zijn de jet-skies, watermatrassen, flying watermatrassen, bananen, parachutes en bootjes richting een snorkelplek niet weg te denken uit je uitzicht. Ook kun je hier met van die waterstralen opstijgen uit het water….levert grappige beelden op.
En dan is het natuurlijk ook een keer tijd voor de lunch, toen zijn we lekker op het terras gaan zitten in de schaduw. Daarna lekker opgefrist en met de taxi richting Kuta.
De zonsondergang hebben we niet gezien door de bewolking, maar toen ze eenmaal onder was konden we nog wel geweldige plaatjes schieten. De laatste souvenirs op de kop getikt en lekker wat rond gelopen. Kuta is een echte hotspot voor surfers en voor de zonsondergang, dus het was hier gezellig druk. We hebben superleuk gedineerd, getuige de foto’s! We kregen nadat we besteld hadden alle 4 een soort hoofdband om en we waren natuurlijk erg nieuwsgierig wat er komen zou…..iets later werd het voorgerecht gebracht en was er nog niet veel aan de hand; maar het hoofdgerecht werd met veel tamtam aan tafel gebracht. Wat hebben we gelachen. Het smaakte overigens weer erg fijn, maar dat is eigenlijk overbodig om te vertellen. Na het eten nog een stukje gelopen en ergens op een ander terras lekker koffie gedronken. Toen was het toch wel weer tijd om richting het hotel te gaan. Morgen al weer onze laatste dag…